به نام خدا
سلام بچه های گل.ان شالله که مثل الان من خوب و پر انرزی باشید:)
امروز میخوام از قدم های اول و روز های اول ترک خودارضایی با شما صحبت کنم...همونطور که میدونید لغزش در مسیر ترک خودارضایی نه تنها چیز عجیبی نیست بلکه خیلی رایج هست و درواقع بخشی از ماهیت این بیماریه
من به خودارضایی به چشم یه بیماری مزمن معتادگونه نگاه میکنم نه یه گناه بزرگ نا بخشودنی!!
ما را در سایت امروز یا فردا؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56