به نام خدا
سلام دوستان عزیزم...خوبین؟؟
امروز داشتم دفتر افکارم رو ورق میزدم که رسیدم به یه صفحه ای که خیلی کیف کردم...بنظرم این یکی از موفقیت های شیرین و به یاد موندنی من شد که واقعا نمیشه ازش حرف نزد...وقتی یادش انقدر حس و حال من رو خوب میکنه حتما برای شما هم میتونه اثر گذار باشه...
موضوعی که مورد نظرمه درمورد کنترل نگاه هست که بنظر من شامل کنترل چشم و کنترل دیدگاه میشه...حالا شاید سوال پیش بیاد که یعنی چی...لطفا تا اخر همراه من باشید تا بگم براتون...
ادامه مطلبما را در سایت امروز یا فردا؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71