سلام به شما دوستای گلم...خوبید؟
ان شالله سلامت و سر حال باشید
امروز میخوام از یه جنبه دیگه خودارضایی رو بررسی کنم..بنظرم خیلی مهمه
بالاخره مطالب و تکنیک های زیادی تو سایت های مختلف از این موضوع نوشته شده و هر کدوم از ما که در مسیر ترک هستیم اصول کلی رو میدونیم و حتی خیلی اطلاعات کاملی داریم برای ترکمون ولی خب تعداد شکست هامون زیاد میشه...خیلی عجیبه...
به نظر شما چرا با اینکه ما کلی اطلاعات داریم در این زمینه ولی بازم شکست میخوریم؟؟بنظر شما چی پشت این شکست های پی در پی هست؟؟چرا ما نمیتونیم به دانسته هامون عمل کنیم؟
ادامه مطلبما را در سایت امروز یا فردا؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 51