40 روز زندگی بدون گناه :)

خرید بک لینک

به نام خدا

(این متن رو درشرایط خیلی خاص و مهمی نوشتم لطفا بخونید و در نهایت حتماااا حتماااا نظر بذارید)

سلام بچه هااااااااحالتون خوبه؟؟ من که عالی ام عااااااااااااااااالییییییییییییییییی

پرم از شادی و انرزی...پراز حس ارامش و رضایت...

امروز و دیروز واقعا خیلی خیلی روزهای خوبی بودن برام..میخواستم این پست رو دیروز بنویسم ولی اصلا یه جا بند نمیشدم که بخوام بنویسم...حتی چند بار اومدم پشت کی برد که بنویسم ولی انقدر هیجان زده بودم که فقط میخواستم جیغ بزنم و گریه کنم از خوشحااااااالیییییییییییی....

ادامه مطلب
امروز یا فردا؟...

ما را در سایت امروز یا فردا؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: يکشنبه 20 فروردين 1396 ساعت: 17:59

صفحه بندی