به نام خدا
سلام به دوستای گل و گلابم..خوبین ؟؟...ان شالله هرجا که هستین سلامت و سرحال باشین :)
امروز میخوام درمورد ترک عادت های منفی حرف بزنم...وقتی میگم عادت منظورم کارهایی هست که ما کاملا ناخوداگاه و بیش از حد انجام میدیم...قطعا همه ما حداقل یه عادت این شکلی داریم که همه وقت و انرزی مون رو گرفته!!!
من اسم این جور عادت ها رو میذارم دزد!!
دزدی که اگر سرشو نبریم تمام عمر و جوونی ما رو صاحب میشه..و بعد به ریشمون میخنده!
ادامه مطلبما را در سایت امروز یا فردا؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50