
ادامه مطلب...
ادامه مطلب
ادامه مطلب...
ادامه مطلب
ادامه مطلب...
ادامه مطلب
ادامه مطلب...
ادامه مطلب
به نام خدا سلامxa0 دوستان من به مطلبی پی بردم xa0که مطمئنم براتون خیلی xa0جالبه .... اکثر مشکلات و گناهان ما xa0بخاط اینه که ما xa0عزت نفس نداریم و خودمونو دوست نداریم.... کسی که خودشو رو دوست داره به نفع خودش کار میکنه...وبه خودش با افکار و رفتار و کارهاش ضرر نمیزنه اونم به طور نا خدا اگاه.... وقتی خودتو دوست داری احساس خوبی رو تجربه میکنی... و همین حس خوب برات اتفاقات بهتری رو به ارمغان میاره.... حالا روشی که من پیشنهاد میدم برای xa0ایجاد حس دوست داشتن خود * تلقین* هست خب حالا یعنی چی؟چکار بای...
ادامه مطلب
به نام خدا سلامxa0 دوستان من به مطلبی پی بردم xa0که مطمئنم براتون خیلی xa0جالبه .... اکثر مشکلات و گناهان ما xa0بخاط اینه که ما xa0عزت نفس نداریم و خودمونو دوست نداریم.... کسی که خودشو رو دوست داره به نفع خودش کار میکنه...وبه خودش با افکار و رفتار و کارهاش ضرر نمیزنه اونم به طور نا خدا اگاه.... وقتی خودتو دوست داری احساس خوبی رو تجربه میکنی... و همین حس خوب برات اتفاقات بهتری رو به ارمغان میاره.... حالا روشی که من پیشنهاد میدم برای xa0ایجاد حس دوست داشتن خود * تلقین* هست خب حالا یعنی چی؟چکار بای...
ادامه مطلب