امروز یا فردا؟

متن مرتبط با «زمانك راح» در سایت امروز یا فردا؟ نوشته شده است

ناراحتی های بی دلیل

  • نیلوبلاگ

    به نام خدا سلام میخوام درمورد احساس خوب و بد بگم... بعضی روزها هست که گاهی دلمون میگیره و حال خوشی نداریم... این قطعا دلیلی داره...ممکنه به هردلیلی این اتفاق پیش بیاد برای هر کدوممون... تو این شرایط اصلا ادم حوصله هیچ کاری نداره و دل ادم پر غم میشه... برای برطرف شدن این وضعیت شاید بری سمت موسیقی شاد...یا فیلم طنز یا جمع دوستان و پارک و.... ولی اینا همش به تنهایی کافی نیست... اول از هرکاری باید بگردی دنبال دلیل ناراحتیت..ببین چرا دلت گرفته..چی و چرا باعث شده غمگین بشی... وقتی علت رو پیدا کنی راحت...

    ادامه مطلب
  • زمان

  • نیلوبلاگ

    به نام خدا سلام موضوعی که میخوام راجعش بنویسم زمان هست... ثروتی که هر لحظه ازش کم میشه و عمرمون رو کوتاه و کوتاه ترش میکنه... بنظر شما چرا خدا این زمان رو بهمون هدیه کرده؟چرا ما الان در این دنیا هستیم؟چکاری هست که باید انجام بدیم در این مدت؟ به این سوالا تا حالا فکر کردی؟ من فکر میکنم ما در این جهان هستیم تا رشد کنیم و امتحان پس بدیم تا برای جهان دیگه اماده بشیم... و هرکسی وظیفه ای داره رسالتی که برای انجامش به دنیا اومده چیزی که فقط اون انسان میتونه انجامش بده نه هیچ کس دیگه...اگر الان زنده ای ...

    ادامه مطلب